מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

הערה: המעורבים שלי טובים רק כמו הידיעות שמגיעות לאתרי ה-NBA השונים. אני מוסיף את שלי אבל אני תלוי במה שקורה בשטח. ישנם ימים מעניינים יותר וישנם ימים בהם לא קורה הרבה. היום למשל רק "2" הוא טוטאלית שלי. כל האייטמס האחרים נילקחו מהידיעות שהופיעו.

1. ג'יי ג'יי רדיק סוגר קריירה של 15 שנה

ב-2 למאי, 2021, ג'יי ג'יי רדיק כדרר צאחורי הסקרין שעשו עבורו נגד סקרמנטו, עלה לג'אמפ, וסוויש.

הוא לא ידע אז שזה יהיה הג'אמפ האחרון שלו בליגה אחרי 15 שנים פוריות. ג'יי ג'יי היה פעם פיור שוטר. אבל ב-NBA לא מאפשרים לפיור שוטר לעמוד ולקבור אותן, אז הוא פיתח תנועה ללא כדור בין הטובות בליגה ולמד לקלוע תוך תנועה.

הוא הודיע שלשום שהוא תולה את נעליו. הוא אמר:

I never could have imagined I would play basketball this long,” Redick said on his “The Old Man and the Three” podcast Tuesday morning. “Going into last season, I wanted it to be my last year but I wasn’t sure how it would play out. I would like to describe last season as a seven-month exercise in coming face to face with my own athletic mortality.

I have some clarity now. And I know it’s time. It’s time for me to be a dad. It’s time for me to reflect, to pause, and it’s time for me to get ready for the next phase of my life.

הוא נבחר מס' 11 בדראפט של 2006 ישר מאונ' דוק. הוא שיחק ב-6 קבוצות NBA, ס"ה 940 משחקים וסיים עם ממוצע של 12.8 נק'. הייתה לו עונה של 18 נק' עם פילדלפיה. הוא מדורג 15 בין זורקי השלשות עם 1,950.

הוא הפך לאחד השחקנים הפופולריים ביותר ב-NBA. מהפך רציני אחרי שבדוק הוא נחשב לאוייב הציבור מס' 1. לכל קמפוס שדוק הגיעה לשחק קמה סערה "FUCK REDDICK". וזה למה? כי הוא היה קורע את הכוכבים השחורים של היריבות. אז הייתה זו גזענות הפוכה.

הכול נישכח ב-NBA כשהוא הפך לשחקן מקובל ואהוד ע"י כמעט כולם!

2. האם הכדורסל הפך באמת ל-FORMLESS BASKETBALL – מה שעושה גם -POSITIONLESS מהתפקידים של פעם מ-1 עד 5?

לדעתי POSITION BASKETBALL נעלם מה-NBA. מדברים על כך כל כך הרבה ואולי הגיע הזמן לפתור את המעייה הסמנטית עם מילה אחת או שתיים: במקום לקרוא לכדורסל POSITIONLESS BASKETBALL – אתם יודעים – פוינט גארד, שוטינג גארד, סמול פורוורד, פאור פורוורד, וסנטר שפעם היו והיום כבר אין, אולי הגיע הזמן לכנות את מיקוד ותפקיד השחקנים ל-"כדורסל משימות".

קחו את יאניס: לא משנה היכן הוא עומד על הפארקט המשימה שלו בד"כ היא לקלוע סל. הוא עושה זאת עם כניסה בצורות שונות ולא משנה כמה גבוה הוא או היכן הוא עומד על הפארקט עם כמה שניות בשעון הוא ימצא דרך להשיג שתי נקודות או פאול.

לכל אחד מחמשת השחקנים ישנה היום משימה שונה וכל אחד מבצעה לפי הטלנט שלו. באיזה תפקיד משחק לברון? באיזה תפקיד משחק ג'יימס טאטום? זה לא התפקיד. זה מה שהוא הולך לבצע מהמקום בו הוא נמצא.

מה שקורה הוא שכל שחקן מתאים את משחקו כתגובה על מה שקורה במשחק. כמובן שהFORMLESS הזה יכול להביא לבלגן קאוטי. הגדולה של 'כדורסל המשימות' היא שהוא בלתי ניתן לנבואה, הוא גמיש, מאפשר לכל שחקן להראות את מה שבאמת יש לו, אבל תפקיד המאמן הוא לדאוג שהכל ייעשה במשורה, באינטיליגנטיות, ושכל שחקן יבין מה השחקן עם הכדור עומד לעשות: FADEAWAY לסל? כניסה והוצאת כדור החוצה, כדור לפיק-אנג-רול? כשהשחקנים מודעים לכך 'כדורסל המשימות' יכול להיות ממש BEAUTY.

3. קליי תומפסון לא יתחיל להתאמן וייתכן מאד שיחמיץ חלק מפתיחת העונה: מדובר על חזרה בדצמבר

חדשות לא משמחות הגיעו היום מ-GOLDEN STATE.COM. קריעת ה-ACL לוקחת משום מה יותר זמן מאשר קיוו לחזרתו למשחק.

4. טריי יאנג ייאלץ לשחק כדורסל אחר

זוכרים את הפליי מהעונה שעברה בו טריי יאנג ניצל את המהירות שלו, פרץ לסל כששחקן ברוקלין טימוטי ברוט שעט אחריו בפול ספיד. לפתע טריי יאנג נעצר. הוא הספיק לזרוק לשתי נקודות לפני שברוט התנגש בו.

שריקה. פאול.

NO MORE!

טריי יאנג וג'יימס הארדן ייאלצו למצוא דרכים אחרות לסחוט פאולים.

וועדת הקומפטישיון קומיטי של הליגה פסקה שכל תנועה של שחקן שאינה באה טבעי עם המשחק תיחשב לפאול נגדו.

היו שהתנגדו לכך כי אחד העקרונות של ה-NBA הוא "חופש תנועה". אז הנה לקחו חלק מהחופש הזה החל מתחילת עונה זו.

THE ATHLETIC .5 מדרג את שחקני ה-NBA ל-4 דרגות

ב-TIER 1 צוות האתלטיק מציב את יאניס, לברון, וקווין דוראנט

ב-TIER 2 הצוות מחלק את השחקנים לשלוש קבוצות א) אנטוני דייויס, גס'ואל אמביד, לוקה דונצ'יק ב) דמיאן לילארד, ג'ימי בטלר, פול ג'ורג', רודי גובר ו-ג) באם אדבאיו,כריס פול, ג'ייסון טאטום, כריס מידלטון, קיירי אירוינג

ב-TIER 3 הצוות שם את

PLAYER▲TEAM  TIER  LAST YEAR  BORD$  EPM WINS  EPM  OEPM  ODPM  RAPM  RANK  ORAPM  ORAPM RANK  DRAPM  DRAPM RANK  
Ben SimmonsPHI3C3A$33.27.93.20.32.90.9170-0.13590.9111
Bradley BealWAS3B3A$33.88.62.94.2-1.31.51064.37-2.8751
Devin BookerPHX3A3A$35.06.31.12.2-1.12.4504.65-2.2743
Donovan MitchellUTA3B3B$34.87.22.93.6-0.7-0.13890.8145-0.9645
Draymond GreenGSW3C3A$21.77.52.5-0.42.93.4271.5732.027
Ja MorantMEM3B3B$22.84.40.21.5-1.31.9782.140-0.2480
Jamal MurrayDEN3B3A$33.87.03.12.40.73.4252.6250.9121
Jaylen BrownBOS3C3B$27.36.82.02.00.00.32490.22410.0346
Jrue HolidayMIL3A3A$34.79.44.22.51.73.9193.0210.9123
Karl-Anthony TownsMIN3B3A$36.28.14.04.6-0.63.0383.810-0.8629
Mike ConleyUTA3B4B$24.58.85.63.22.43.2321.7531.553
Pascal SiakamTOR3C3B$33.45.71.11.2-0.14.7122.3342.514
Russell WestbrookLAL3C3B$27.27.21.41.00.51.4120-0.13951.550
Shai Gilgeous-AlexanderOKC3B4A$25.54.72.93.3-0.4-0.64930.5190-1.1659
Trae YoungATL3A3B$39.39.13.34.7-1.40.03443.88-3.8755
Zach LaVineCHI3C4B$26.79.03.54.1-0.60.32412.043-1.7720
Zion WilliamsonNOP3A3B$37.510.24.43.80.61.9772.429-0.6586

בטייר 4 האתלטיק שם 64 שחקנים

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
210 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דדי
דדי
2 years ago

הדיבור כרגע הוא על אלטון ברנד מפילדלפיה כמועמד המוביל למינסוטה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago
Reply to  דדי

זה אחד הדברים הכי המצחיקים ששמעתי השנה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הלוואי רק שיקחו את הדביל הזה.
.
תודה מנחם מצויין, אני מת על רדיק עשה אחלה קריירה , לדעתי הוא יכול בכיף למשוך עוד שנה שנתיים אבל הוא רוצה לשחק בקונטנדרית במזרח וברוקלין היא אולי הקבוצה היחידה בליגה שלא צריכה עוד אחד כמוהו, והוא לא רוצה לחיות בחור כמו מילווקי .
.
מעניין אותי מאוד איך השינוי ישפיע על נוכלים כמו טרה יאנג לילארד הארדן… עדיף שהשינוי יקרה מאשר לעולם לא למרות שקשה לי להאמין שחולה הסטטיסטיקות סילבר באמת יאכוף אותו כמו שצריך, מה שהיה בליגה בשנים האחרונות זה בדיחה שחקנים לא צריכים לשחק כדורסל כי אסור להגן מתקרבים אליהם והם קופצים על המגן ומקבלים שריקה, הכי מביש היה לראות את לילארד בליגה לעומת הנבחרת בחוקים נורמלים.
.
האתלטיק אפילו יותר מפגרים מספורט אילוסטרייד ששמו את בן סימונס לפני מארי ברוגדון אינגרם דארון פוקס, למען אשם שמו הם שמו את גיילן בראון עם סימונס באותו דירוג . האחד נגר שנתן את תצוגת הקליעה הגרועה ביותר מהקו בהיסטוריה של הפלייאוף (הוא כבר מפשל שנים) והשני אחד הגארדים הטובים בליגה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לברון עם הקשרים שיש לו בתקשורת הוא יבחר לטופ 5 שחקנים פעילים גם אחרי שיפרוש, הוא עדיין שחקן נפלא אבל לוקה דונציץ לא סופר אותו,.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן. מעניין איפה ידרגו את ברוני😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני חושב שאלטון בראנד עשה עבודה נהדרת בפילי. הדבר היחיד שנפל בו זה האמונה בברט בראון.
הוא בנה קבוצה לאליפות עם באטלר אמביד והאריס.
אצלי הוא מקבל ציון 9.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

החוזה להורפורד, החוזה לסימונס,ריצ’רדסון האיבוד של באטלר, האמונה העיוורת בבראון וסימונס למרות שהמציאות מכה בו בפנים. עשה עבודה ממש לא טובה והוא אשם עיקרי בכך שהתהליך כשל.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ברוך, ברור לשננו שהורפורד הלך לכסף הגדול אבל האמת שנראה לי שאל פשוט לא התחבר עם המנטליות של אמביד ואולי גם סימונס. הורפורד שחקן טוב אבל נכנס לסיטואציה לא טובה אבל…..
מאד משתלמת. אני זוכר שקראתי באיזה מקום שאשתו מאד לא אהבה את פילי מכל מיני סיבות והיתה מאושרת כשעזבו את העיר.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

דוק זה לא רק המנטליות, כל מי שצפה במשחקים יכל לראות שיהיה פקק עם הורפורד שהוא לא סטרץ 4 אמיתי,שהגופה שלו לא שווה את הכסף וזה טעות נוראית כתבתי על זה עוד בהחתמה.
.
בפילי לא היה שום בעיות חברתיות עם הורפורד רק עם היכולת של הגופה . פילדלפיה עיר מעפנה לא סובל להיות בא. אני עכשיו בישראל הגעתי קצת לפני יותר משבוע בטיסת חרום לשיקום של בן משפחה, תאמין לי שתל אביב לא רואה שום עיר בארהב.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

ראיתי אותו משחק והוא נראה לא מרוצה.
אם השנה הוא יחזור לאמלל את אמביד כבר לא תחשוב עליו בתור גופה.
תל אביב נהדרת רק יש לה ראש עיר שאני לא מסמפט. ת"א זו עיר, לא קיבוץ.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אני רואה את תפקיד המנגר לבנות קבוצה עם פוטנציאל אליפות. בראנד עשה את זה עם באטלר האריס ואמביד. יותר מזה אי אפשר לבקש ממנגר.
הורפורד זה כבר היה טעות נגררת על בראון כי בגלל בראון באטלר עזב ואז הביאו את הורפורד והתחיל שלל הבדיחות….
הייתה לו טעות אחת קריטית האמונה בברט בראון.
החוזה לסימונס נוראי אבל לצד באטלר אמביד והאריס הוא לא כזה נורא כי הוא שחקן משלים טוב שאוברפייד אבל חצי ליגה כאלו ולא הוא משלם את זה 😎

כל מה שציינת באת בעקבות הכשלון עם ברט בראון ואז כיבוי שריפות.

ציון 9 אצלי

דדי
דדי
2 years ago

נראה מבטיח בהתחלה אבל בסופו של דבר עשה שגיאות ונכשל.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אני עם ברוך. בראנד עשה עבודה לא טובה. מי בחר בפולץ במקום בטאטום?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

תודה מנחם

אני מאד מקווה שהשופטים יאמצו את המגמה החדשה ושלא נראה יותר שחקנים קופצים על שחקנים אחרים כדי ללכת לקו. לטעמי זה מאד לא ספורטיבי
שחקנים כמו לוקה הארדן לברון ליילארד וטריי לא צריכים לעצור שטף של משחק כל חצי דקה. צריך גם לא לקבל חלק מהפאולים שנרשמים לטובת דייויס, יאניס ואמביד. הם דוחפים בכניסה? שיהיו מוכנים שידחפו אותם בחזרה. על רוב השחקנים, דיי מחפפים בעבירות האלה (כולל טייטום שהשופטים דיי התעלמו מהרבה עבירות סטייל אלה שנשרקות לטובת הטריו ולא נשרקו לו) אז למה לא על השילוש? הם קדושים? אסור לגעת בהם?
בעונה שעברה גייסון טייטום פתח את העונה עם 2.5 משחקים בלי שנשרקה עבירה אחת לזכותו…. אני זוכר את הבעות הפנים שלו והוויכוחים עם השופטים כשעוד לא היה דרג.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

לברון?
לחובתו אתה יכול לכתוב המון,
אבל לקפוץ לתוך שחקן במטרה למשוך עבירה זה לא המשחק שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון לברון ויאניס לא קולעים הוא התכוון בכללי אצלו זה המרפק והדחיפה של המגינים בכניסה לסל ושריקות האוויר הוא ויאניס לא קופצים על מגינים

גיא הירוק
Admin
2 years ago

לברון מקום 24 בליגה בכמות ניסיונות מהעונשין ל-100 מהלכים.
אפילו אדאביו הולך יותר לקו העונשין …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה כי הוא כבר לא זז רק דוחף 😂

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אבל התאגיד! זה לא שווה עוד כמה שריקות למשחק?
.
דרך אגב,
השלישייה המובילה הם אמביד, יאניס וטריי יאנג.
הם משלמים דמי חבר בתאגיד?
איך זה הולך?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

חחחחחחחחחחחחחחח
ברור שהתאגיד מרוויח אחוזים כידוע לך.
קלאץ זה התאגיד, קלאץ זה לא לב-רון?

אשך טמיר המקורי

צודק גיא לברון מעולם לא דחף מגן עם היד הנגדית, זה הכל המצאה שלנו ההייטרים.
מצטער, משקפי ההייטר שלנו מולחמים לפנים.
סלח לנו

גיא הירוק
Admin
2 years ago

טמיר,
תחזור לתגובה שלי.
אם תסיר את המשקפיים, תגלה שאני מתייחס לסוגיית משיכת העבירות דרך קפיצה לעבר השחקן המגן.
מה לעשות,
זה לא הפורטה של לברון.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

גיא, אני לא יכול להביא לך מקרה ספציפי אבל אני כן זוכר את לברון קופץ על שחקנים על קו ה 3. יותר מפעם אחת.
ברור שהוא לא עושה את זה כמו הארבעה הנוספים אבל הוא חוטא מידי פעם. לגבי המרפק, זה פק"ל

גיא הירוק
Admin
2 years ago

כאמור,
מקום 24 בליגה בכמות ניסיונות מקו העונשין.
אפילו אדאביו מגיע לקו העונשין יותר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיישון התאגיד מקבל הכל בפלייאוף אל תדאג לו😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה סטט כמו שסימונס בפלייאוף יותר אפקטיבי ממייקל קובי ולברון😎

גיא הירוק
Admin
2 years ago

כאשר העוובדות לא מסתדרות הן הופכות ל-"סטט…"
.
יש איזו שורה תחתונה פשוטה –
לברון כמעט ולא מושך עבירות בכך שהוא קופץ לתוך היריב. זו נחלתם הכמעט בלעדית של הגארדים.
.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סידרו לטייטום מקום במטכל כבר?
לא תהיה אכיפה למעט כנראה על טריי והארדן שסילבר לא אכפת לא מהם והם די שנואים בתקשורת ובמדיה וגם שם זה גבולי. על דיוויס,שיקצה ויאניס לא יאכפו כלום 😂😂😂 התאגיד ישתין לו על הראש.
יאכף בעיקר על זרגים כמו קראודר וכאלה

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

החוק לא בא לפגוע במשחק של יאניס לברון… אלא שדורסים עם כתף חדה וצעדים ועוד מקבלים שריקה ועבירה, אלא בקפיצות אוויר שדמיאן לילארד… עושים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

במטכ"ל עדיין לא ואני חושב שגם השנה לא יהיה שם אלא אם באמת ישחק יותר בתוך התיבה כפי שהוא מתכנן.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

הלוואי ובוקר יקח את הדירוג הנמוך כעלבון בשביל עוד מעט דלק ומוטיבציה לעונה הקרובה,
הוא לטעמי שחקן טופ 10 בליגה.
.
אם הדירוגים מטופשים עסקינן,
אז לפי si, לסאנס יש 4 שחקנים בטופ 60 של הליגה
(עד כה דורגו מקומות 100 – 30, ברידג'ס במקום 54, אייטון 37, בוקר פול עדיין לא דוגו ולכן בטופ 30).
.
עכשיו כל שנותר לסאנס לעשות זה להוכיח שההייפ לא מוגזם …
ההימור שלי?
הרשימות המטופשות שיכתבו עיתוני הספורט בשנה הבאה,
אייטון כבר יהיה בטופ 30
(טפו, טפו, טפו)
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם אגב תגיד מה עם השיקצה בעניינים פוליטים? הוא מילא פיו במים? מה זהו נגמרה הגזענות? עם ביידן הכל טוב שם? 😂 אני מחכה לפניניו

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

אין חדש ביחס לקלי תומפסון. בקיץ הדיבור היה על חזרה בינואר. אחכ, כשפורסם לוח המשחקים, הופיעה תחזית שהוא ישחק בכריסמס. בשבוע שעבר יצאה הודעה רשמית ונאמר שהוא מתקדם בהתאם לציפיות או משהו כזה. לא נאמר דבר מעבר לזה.
.
ויסמן יהיה במחנה האימונים אבל בצורה מאד מוגבלת. רק ב אמצע אוקטובר צפוי לקבל אישור לנתר על הרגל המנותחת.
.
הבעיה הגדולה היא החבר וויגינס שמסרב להתחסן ולכן לא יוכל לשחק במשחקי הבית בהתאם לכללי עירית סן פרנציסקו. בעבר הוא אמר שלא יתחסן אלא אם כן יכריחו אותו. מעבר לזה אין מידע רשמי, אפילו לא ידיעה עיתונאית אבל מכיון שלא נאמר שהוא התחסן ההנחה שהוא לא.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

לצערי קשה לי לראות את קליי תומפסון חוזר למשהו קרוב למה שהיה, הוא איבד את הזריזות ביציאה מהחסימות והחצי שנייה, שנייה זה מה שהפריד ממנו לבין השומר. אני מאמין גדול מאוד בקומינגה.
.
אני מקווה שוויסמן יקבל קרדיט ורשיון מסטיב קר שפשוט ריסק כל שבריר של ביטחון
בשחקן הזה, הוא רוצה להפוך אותו לנגר, השילוב שלו עם גרין היה נוראי עונה קודמת.
.
לגבי וויגנס הוא יתחסן אין דיווחים גם על כך שלברון התחסן אבל חוקי הקורונה לא חלים על השיקוץ.

דדי
דדי
2 years ago

אם זה נכון, לטעמי זו סיבה מספיק טובה לטרייד.
זו עונה מאד משמעותית וחצי מהמשחקים זה לא משהו שהקבוצה צריכה לסבול אותו.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דדי

אני מסכים איתך אבל הוא יתחסן או שיביאו לו אישור על איזה חרטא דתית, גם בנטס יש שניים לא מחוסנים (לדעתי מדובר בקיירי). בכללי החוקים האלה מפגרים לאללה אסור לשחקן בית אבל שחקן חוץ זה בסדר?

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  דדי

טרייד עם מי? הוא נתן עונה טובה בג"ס ואם היה משתכר 15 או אפילו 20 מיליון כולם היו אומרים וואו. אבל הוא מרוויח השנה 31 מיליון ויש לו חוזה גם לשנה הבאה. אני לא רואה קבוצה שתהיה מוכנה לתת 2 שחקנים טובים תמורתו, קווין לאב זו לא עסקה שג"ס תרצה ואין מצב שג"ס תצרף בחירות דראפט כדי לפרוק אותו בחצר של מישהו.

Smiley
Editor
2 years ago

קווין לאב כנראה גמור. יש לו איזו פציעה שהוא לא מתאושש ממנה.
כולם (הוא והקאבס) קיוו שהוא ישקם את עצמו עם הנבחרת באולימפיאדה, אבל הוא לא שרד את המחנה אימונים, ולדעתי ראיתי איפשהו שקולנג'לו אמר שהוא היה נורא ואיום מבחינת כושר משחק וכושר פיזי, שיש לו בעיה.
ככה שאחרי זה, הוא בכלל משקולת שרק בייאאוט כנראה יפתור כ קבוצות ראו מה קרה עם הנבחרת ושהוא נחתך משם מאוד מהר. הקאבס יצטרכו לצפר את הקבוצה שתקח אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

הוא היה גרוע שהוחתם על 120 מיליון 😂😂
נתנו לו קצבת זיקנה. כולם פה בהופס צחקו על החוזה הזה בזמן אמת. כנראה הוא תרם לקאבס הרבה אם פינקו אותו במענק פרישה כזה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אנשים טובים מאד יושבים בלשכת הסעד…

דדי
דדי
2 years ago

ניקס, טורונטו, יהיו מספיק אפשרויות – בעיקר אם האלטרנטיבה זה שחקן שלא ישחק בחצי מהמשחקים.
אם זה יהיה המצב – אין בכלל ספק שיהיה טרייד.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

במעורב הקודם התפתח ויכוח ביני לבין דדי, ברוך והשרת. הרקע זו הידיעה על פיטורי רוסאס ממינסוטה. שלושת טענו שזה צעד צפוי כי הוא היה גרוע. אני לא מסכים איתם. אמנם בעסקה של וויגינס וראסל הוא ויתר (בדיאבד) על בחירה מספר 7 השנה אבל סיום העונה שעברה בהחלט יכול להוות מעודד מבחינת השילוב וההרכב שלר ראסל, אדוארדס וטאונס. גם בחירות הדראפט האחרות היו טובות. לטעון שגם השנה מינסוטה נכשלו להגיע לפליאוף מתעלם מהתחרות הקשה במערב ובעיקר מהעובדה שטאונס לא היה במיטבו במחצית הראשונה של העונה. אבל מעבר לכל לזכותו של רוסאס עומדת העובדה שהוא נאלץ להתנהל תחת הבעלים הגרוע בליגה.
.
מה דעתכם?

דדי
דדי
2 years ago

לא אמרתי שזה היה צפוי כי הוא היה גרוע.
אמרתי שזה היה צפוי בגלל שזה מה שבעלות חדשה או הנהלה חדשה תמיד עושה בנבא, אלא אם כן מדובר באיזה ג׳נרל מנג׳ר או מאמן שהוא סופרסטאר בפני עצמו. (ולפעמים גם זה לא מספיק).
.
אה כן – והוא היה גרוע.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דדי

כמובן שדדי צודק.
.
דרך אגב הוא היה נוראי , זה לא רק להגיע לפלייאוף זה להיות אחת מנמושות הליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דדי

הדבר היחיד שהפתיע אותי שהוא נשאר עד עכשיו בתקפיד הבנאדם לא עשה עסקה טובה אחת הפעולה הטובה היחידה שלו הייתה לקבל את הבחירה הראשונה בדראפט וזה גם לא קשור אליו אלא למזל.

thejanitor
thejanitor
2 years ago

שני הסנט שלי מאתמול רן זה שאתה מסתכל דרך משקפיים של אוהד גולדן סטייט, דדי מסתכל מלמעלה וכל מה שהוא אמר נכון.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  thejanitor

בתור אוהד ג"ס מה אכפת לי הדעה הכללית על רוסאס שהוא טוב או רע? כבר קיבלנו ממנו בחירה שהפכה לקמינגה (כרגע = חתול בשק ). אני פשוט אומר ששלושתכם, דדי, רובין ואתה לא הצגתם צעד כושל אחד שלוץ דוקא אני העלתי את העבקה של וויגינס פלוס בחירה תמורת ראסל כעסקה כושלת מבחינתו, אבל אי אפשר לו שהיא כשלון קולוסאלי. ברוך זרק אמירה כללית על עסקאות גרועות אבל לא צין אף אחת ספציפית. מי מיכם ציין שזו לא חכמה לבחור את אדוארדס ראשון, אבל אני טוען שקל למדי לחרבן בחירות דראפט גבוהות. סתכל על ההיסטוריה של בחירות מקומות 1 עד 3 לאורך השנים כך שאם אדוארדס יצא טוב זו בהחלט נקודה לזכותו. האיש מנהל את הקבוצה בשנה וחצי האחרונות. טאונס נפגע קשה מהמוות של אמו ורק לקראת סוף העונה התאושש. למה בדיוק אנשים ציפו ממנו?
.
בקיצור, לומר הוא כשלון קל, אבל להראות במה כשל יותר קשה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בתכלס אם מסתכלים על הסגל שהוא קיבל לעומת הסגל העכשווי אז ללא ספק יש שיפור. וכמו שאמרת זה בסך הכל שנתיים שעוד היו לא שגרתיות.
בכל מקרה מהמעט שקראתי נראה שבלתי אפשרי לעבוד איתו.

אור
אור
2 years ago

מה זה אומר?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

למה המה מתייחס?

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

בלתי אפשרי לעבוד איתו, מה למשל

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

רגע נלך נביא ציטוטים מהכתבה ההיא….

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

Rosas’ reign was described as dysfunctional, with tension rippling through the front office, according to some sources. Outside of it, rival team executives and agents would complain about how Rosas treated relationships and negotiations.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

Earlier in the year, Rosas drew criticism when then-coach Ryan Saunders was fired immediately after a road game loss in New York and replaced with a hire outside the organization, with no minority candidates or others given a chance to interview for the position. The decision to part ways with Zarko Durisic, a beloved longtime scout who had been with the organization for more than two decades, did not sit well with some in the organization either.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

“It is not a root cause, but it’s an accelerant,” the source said in August just before the staff left for vacation. “It’s not the spark that lit the flame, but it’s something that makes the flame burn hotter. We haven’t had a day off in basically two years.”

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

Over Rosas’ two seasons in Minnesota, several player agents privately had issues with his negotiating tactics. Rosas had a responsibility to his organization and ownership, but scenarios would arise where representatives expected better treatment. Just this offseason, Rosas reneged during negotiations with restricted free agent Jordan McLaughlin and misled him about his role, according to a source directly involved in the talks.

“Rosas was the cause of mishaps and pulled his promises,” the source said.

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

תודה רבה. יפה שאת כל זה הוא הספיק לעשות תוך שנתיים

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

רק כדי לאזן היו גם קולות שתמכו בו מבפנים:
Some insisted that it was an environment in which people could speak freely and offer their views on what needed to be done, and that teams across the league were dealing with issues of discontent among overworked scouts, executives, coaches and players.

אור
אור
2 years ago
Reply to  אור

להשתיק אותם ומיד

thejanitor
thejanitor
2 years ago

חביבי בעולם האמיתי הסיפורים האלו לא תופסים, מבחן התוצאה הוא מה שקובע, בעוד שפיניקס נסקו כמו ציפור החול לשמיים בעונה החולפת מינסוטה ממשיכים לדשדש בתחתית המערב, שבא ביג בוס חדש ורואה שהדשא במדבר ירוק יותר מהדשא בשלג רק הגיוני שהוא ירצה להחליף את המנהל תחתיו באיש שהוא מאמין בו יותר.

thejanitor
thejanitor
2 years ago

ותסלח לי, אבל החמקמקות שהפגנת לגבי חירבון בחירות דראפט זה פרייסלס. גי אם מוכשר היה מזהה שכל הדראפט הזה הוא חתול בשק ועושה טרייד על הבחירה הראשונה. וואלה אפילו מינסוטה היו פעם בצד הכושל של טרייד כזה וקיבלו את וויגינס, קליבלנד לעומת זאת יצאו עם טבעת.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  thejanitor

זה לא רק הטרייד על וויגנס, זה גם הטרייד על רוביו, הסביבת עבודה הרעלה שהוא יצר בארגון הכשלון המקצועי.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

מה רע בטרייד על רוביו?

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

הוא הביא על הפח הזה זכויות לבחירה ראשונה ובחירת סיבוב שני.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לא ממש. הוא נתן את 17 אבל יצא עם 23 ו-28. רוביו לא היה המוטיבציה לעסקה אלא חוזה נלווה שהוא אגב הפך לטוריאן פרינס. לא רע האמת.

דדי
דדי
2 years ago

הטרייד של וויגינס פגע בקבוצה אנושות, הטרייד אפ עבור קולבר היה נוראי, כל הדיבור על האווירה של לעבוד איתו.
בשנתיים בקושי וכשהשורה התחתונה – המאזן והתוצאות – היו על הפנים בשתיהן, אני אחזור על מה שאמרתי – אין כאן שום דבר שמשדר לבעלים שהג׳נרל מנג׳ר הלא מנוסה הזה הוא האיש הנכון לתפקיד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה מנחם, כל מעורב מתקבל בברכה ובשמחה.
.
מברוק לרדיק, קריירה יפה מאד, בכלל צלפים עושים קריירות ארוכות בליגה (קורבר).
.
קליי – יאללה, שיחזור כבר. ממתין בכיליון עיניים.
.
פאולים מגוחכים – כל הממעיט הרי זה משובח. נקווה שבאמת יחול שינוי.
.
רוסאס זה הג'י.אם של מיניסוטה, נכון? לא המאמן שלהם? מעניין מה קרה שם, אולי הוא חשב שצריך להטריד את קאט? אולי קאט חשב שצריך לפטר את רוסאס? נראה מה יהיה איתם.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

wtf… זה מה שק.א.ט צייץ על הפיטורים של רוסאס. בפועל הוא עשה פעילויות נוראיות הטרייד על ראסל (לא רק שוויגנס נהיה חיובי בקליפורניה אלא הם קיבלו גם את קומינגה), רוביו….

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

מניח שאתה מכיר את זה
https://youtu.be/Zn9Nm1lgcKY?t=75

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

זה פייק ניוז – ראיתי סרטון כזה גם של טראמפ ומיקי מאוס 😉

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

😁

MBK
Editor
MBK
2 years ago

תודה מנחם
לדעתי קליי מתאושש מפציעה של קרע באכילס (וכן זה לוקח המון זמן, 16 חודשים אם יחזור בינואר)
לגביי עמדות במשחק
הכדורסל השתנה, בעבר קבוצות היו משחקות עם 3 גבוהים, הרבה יותר משחק בפוסט
כיום עם קשת ה-3 וההפגזות מבחוץ גם סנטרים כמו אמביד וטאונס לא אוכלים חצץ בצבע ומרווחים את הנקודות שלהם מדאון טאון.
ה SF של פעם הם ה PF של היום וה PF סנטרים.
הליין אפ אוף דת׳ לא כלל בכלל סנטר, עמדה שהייתה בפיחות. וכיום יש גבוהים לא רעים בכלל (יוקיץ MVP ראשון מאז שאק)

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  MBK

את ה ACL קלי קרע ביוני 2019. מאז עברו כמעט שנתיים וחצי. אני חושב שהפציעה הזו מזמן מאחוריו. בנובמבר שעבר הוא קרע את האכילס ברגל השניה. מאז עברו רק 10 חודשים לכן סוף דצמבר תחילת ינואר נראה לי סביר. 13 פלוס חודשים מהפציעה.

MBK
Editor
MBK
2 years ago

14 חודשים זה לא מעט, הוא נפצע בנובמבר שכחתי שהעונה שעברה התחילה מאוחר.
הגבול של התאוששות מהפציעה הוא 9-12 חודשים (כששנה זה גבול עליון)
איך סטיב קר בסדרת גמר אחת השבית גם את קליי וגם את דורנרט
הם עלו לשחק פצועים
קליי נשחק במשחקים ששיחק, חזר ממתיחה בברך שזמן ההחלמה ממנה 2-3 שבועות. הוא עלה לשחק אחריי 3-4 ימים.
אני ממש מקווה שהוא לא יפצע יותר פציעות קשות כאלו

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  MBK

את קלי פצע דני גרין (כן כן אמרו שאני מלכלך עליו. סתכלו בסרטים). פעמיים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

אתה סתם מלכלך עליו. קונטסט לגטימי לגמרי.
https://youtu.be/oF_zSEbNL0c?t=93

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  MBK

+100
מאד מקווה שנקבל דוראנט 2.
קר לא היה צריך לקחת את הסיכון הזה.

Smiley
Editor
2 years ago

רדיק לדעתי גר, או המשפחה שלו גרה בניו יורק או ניו ג'רזי והוא רצה לשחק קרוב לשם אבל הוא כבר מבוגר מדי ובהגנה הוא לא ממש קיים.
בכל זאת, עשה קריירה נהדרת והיה חלק חשוב בכל קבוצה ששיחק בה.
.
הגיע הזמן שיפסיקו לשרוק את העבירות כאשר המתקיף קופץ לתוך המגן, אין בזה שום קשר לחופש התנועה שהמתקיף קופץ על המגן.
.
הדירוגים האלה כמו הרייטינג במשחק מחשב, פשוט צריך לקוות שזה יתן מוטיבציה למי שבחר להיעלב מזה וחושב שהוא ראוי למקום גבוה יותר – כלומר, לך תוכיח על המגרש כמו שכל שחקן אמור לעשות.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago
Reply to  Smiley

הוא גר בברוקלין, או לפחות רכש שם דירה לפני כמה שנים

אשך טמיר המקורי

תודה רבה דוק, מעניין מאוד.
מקווה שיאכפו את הזבל הדוחה שאיפשרו לשחקנים כמו יאנג, הארדן ודמיאן (המובילים בתחום) כדי להרוס את המשחק.
ליגה פשוט דוחה ומטומטמת.
הפרידום אוף בולשיט זה באמת הנפצת ההנפצות של סילבר שנתנה לו יד חופשית להרוס את המשחק ברוח ה-SJW כשבאמת מה שמאחורי זה זה ה-$$$ (כשכאן הוא גם טועה – זה רק מבריח צופים וכנראה מתחיל לרדת האסימון).

חגי "התותח" ניסני
Editor

שכחת להוסיף לרשימה את לוקה

אשך טמיר המקורי

הוא בטייר השני. אלה שלושת המובילים, חוד החנית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה הוא מס 2 אחרי דיים.

הארדן ירד מגדולתו כבר לפני כמה שנים זה לא מה שהיה פעם.

אשך טמיר המקורי

מצטער, ממש לא.
הארדן היה פורץ הדרך והוא הנביא הגדול, ולכן יישאר תמיד טייר 1.
דמיאן וטריי הם החסידים הנלהבים שראו כי טוב והלכו בדרכו (ועל זה המשחק שלהם מבוסס, כמו הארדן).
לוקה משתמש בשריקות הזבל כמו כל כוכב, זה לא משהו שהמשחק שלו בנוי עליו.
הוא יכול להיכנס לצבע ולהוציא שם נקודות מתי שבא לו, הוא לא צריך את זה בשביל הסטט' והרווח להעיף שלשות כמו דמיאן וטריי.
הוא בטייר 1 של הבכיינים, לא של הקופצים.

חגי "התותח" ניסני
Editor

מה שאתה כותב הוא בגדר בדיחה. אם יש שחקן שמנצל את החוק וכל שחקן שרק מתקרב אליו ישר חוטף שריקה או שפשוט לא שומר עליו אינטסיבי זה לוקה.

אשך טמיר המקורי

החוק הזה נקרא חוק טריי יאנג.
אתה חושב שסתם הוא מככב בכל ידיעה או דיון עליו?

חגי "התותח" ניסני
Editor

אשך שואל ברצינות. ראית את לוקה משחק בכלל השנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מקבל שריקה אם המגן מסתכל עליו או על המקווקו

thejanitor
thejanitor
2 years ago

גם טריי וגם לוקה בין טיר 1 לטיר 2, בגלל שהם צעירים ויכולים להשתנות, אמן מאחל לשניהם. הארדן הוא העז ללא ספק ודיים אחרי האולימפיאדה עושה לו תחרות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thejanitor

דיים כבר 3 שנים בזה עמוק פשוט התקשורת לא יצאה נגדו. הוא שולט בתחום לגמרי הוא לקח את המובים של כולם של הארדן לוקה טריי ושילב אותם😎

אור
אור
2 years ago

חחח הארדן כבר מזמן too old for this shit

עידו גילרי
Admin
2 years ago

תסביר איך בדיוק הפרידום אוף מובמנט קשור לזה? אתה אוהב לזרוק את זה לאויר כסיבה לכל הרע בליגה אבל כל מה שזה אמר הוא לא להתעלם מהחוקים. פעם ראשונה שיש אשכרה שינוי חוק בתקופת סילבר והוא פועל נגד החוליים שאנחנו מתלוננים עליהם כבר לא מעט זמן.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

ואיך זה בכלל קשור לרוח ה-SJW?

NFS
NFS
2 years ago

מה זה SJW?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  NFS

social justice warrior

NFS
NFS
2 years ago

אה חשבתי שה-J סטנדס פור Jew

עידו גילרי
Admin
2 years ago

גם הולך…

אשך טמיר המקורי

אין טעם להסביר לך דברים שקשורים לשיפוט.
אתה טוען כבר שנים שאין שום הבדל בשיפוט בתקופת סילבר לעומת פעם וששום דבר לא השתנה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

לא. אני טוען שאין הבדל בחוקים.
בוא תנסה.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

ואני מתכוון בכל הנוגע למה שמגדיר עבירה כי היו שינויי חוקים אחרים.

אשך טמיר המקורי

"תמשיך לספר לעצמך סיפורים".

עידו גילרי
Admin
2 years ago

בקיצור אין לך באמת מה להגיד. אתה לא באמת מבין מה זה פרידום אוף מובמנט וכל מה שאתה רוצה לצעוק זה סילבר הרס את המשחק ברוח ה-SJW.
איך לומר – לא מפתיע.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

וכן אני חושב שההבדל בין איך ששורקים עכשיו לקודם הוא לא כזה גדול כמו שאתה עושה את זה – בעיקר בגלל שהחוקים לא השתנו.

אשך טמיר המקורי

לא מוכן להתדיין איתך על שיפוט, הרווחת את זה ביושר לאורך שנים שאמרת שאנחנו בכיינים וממציאים ושאין שום שינוי והכל בראש שלנו.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אמרתי שאתם ממציאים שהיו שינויים בחוקים – זה באמת נכון- לא היו.
אמרתי שזה בעיקר בראש שלך ההשפעה על משחק – עדיין עומד מאחורי זה.
גם מאחורי זה שאין לך מושג מה פרידום אוף מומבנט אומר. האמת שגם אין לך מושג מה זה פאול. יש לך מושג מה היית רוצה שיהיה פאול ומכאן אתה אף פעם לא מוכן לקיים דיון אלא רק לצרוח ולהתבכיין. והכי חשוב – איך פעם היו נותנים לשחק את המשחק.
אגב אם תיזכר גם הסכמתי הרבה פעמים ששחקנים למדו לנצל את החוקים לטובתם וזה פוגע במשחק. זה באמת השינוי המרכזי -אזה קטע הליגה בדיוק מטפלת בזה.
אתה בכיין טייר 1 – הרווחת את זה ביושר…

עידו גילרי
Admin
2 years ago

ואגב – תראה פעם אחת שקיימת דיון ענייני על שיפוט. אתה בעיקר מתלונן עליו ולא זכור לי איזה שהיא התייחסות עניינית. אשמח שתראה לי אחרת.

etayle
etayle
2 years ago

עידו בלי קשר לויכוח עם האשך, המצב בהחלט התדרדר, אם בגלל ששחקנים למדו לנצל את זה או בגלל שהשופטים יותר מקפידים על זה.

נראה שהליגה הולכת לשים על זה דגש, אז יהיה מעניין לראות איך זה יתפתח, וצריך לבא אופטימיים. הדבר הכי מזעזע שיש זה הסחיטת עבירה לשלוש אחרי חסימה, יש פעמים שזה נראה כזה מגוחך.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

עם זה אני לגמרי מסכים – צעד הכרחי ומבורך (רק שאין לו אפילו טיפת קשר לפרידום אוף מובמנט).

etayle
etayle
2 years ago

אז אולי תסביר מה הכוונה של פרידום אוף מובמנט…

מהשם הייתי מנחש שזה משהו שנועד לשחקנים לעבור חסימות ולרוץ בצורה יותר הגיונית במגרש, ולא לחטוף מכות ברחוק, שימנעו מהם להגיע למצב. אבל זה ניחוש בלבד.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אתה מנחש נכון.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

ואגב זה תקף גם לשחקן המגן. העבירה שהכי הרבה נשרקת כתוצאה מהדגשים הנ"ל היא עבירה בחסימה של השחקן התוקף.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

איך פעם היו נותנים לשחק זה טיעון של אנשים שלא זוכרים איך משחקים נראו בפעם המדובר ולא מוכנים ללכת לצפות מחדש במשחקים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

אתה שוב מטריל? אף אחד לא ינהל איתך דיון על שיפוט של פעם והרווחת את זה ביושר…

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

חופש תנועה זה בגדול תזכורת לקיומו של הסעיף הראשון בספר החוקים לגבי מה זה עבירה –
A player shall not hold, push, charge into, impede the progress of an opponent by extending a hand, arm, leg or knee or by bending the body into a position that is not normal. Contact that results in the re-routing of an opponent is a foul which must be called immediately.
ודגש לקיומו גם מחוץ למיקום הכדור וסביבתו המיידית.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

לא מטריל בכלל. איפה מישהו אי פעם ניהל איתי דיון על שיפוט של פעם ואיך בדיוק הרווחתי את זה ביושר?

עידו גילרי
Admin
2 years ago

🤦🏼‍♂️
אתה האחרון שהייתי מצפה שיאכל הטרלה שלי.
לך תעשה בדיקת pcr דחוף…

עידו גילרי
Admin
2 years ago

וכן זו פחות או יותר הכוונה שלי. הם אף פעם לא מוכנים לרדת לפרטים רק להגיד שאנחנו מטרילים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

אני הפראייר הכי גדול של הטרלות. כולם מסוגלים להטריל אותי בקלות. אפילו דר נייטרלי מטריל אותי מתי שרק מתחשק לו.

פיני
2 years ago

חחחח…
אתם מזדקנים ביחד…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

לגבי הפרידום, מתבקש…
וגם סתם כי בא לשמוע לראות שוב את רינגו סטאר, גורג האריסון ומייקל קיין הצעיר.
https://www.youtube.com/watch?v=9hw1uph-c8A

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

טוג, הפעם אני מודה באשמה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

אגב, ד"ר מטרילי נשמע יותר טוב.

Berch
2 years ago

אחלה מעורב
אם רדיק פורש זה סימן שהוא יקבל הצעה מהלייקרס?
🤔

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  Berch

חחח

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

תודה מנחם.
אם מסתכלים על היכולת לסחוב קבוצה לאורך עונה שלמה לברון כבר מזמן לא בטיר המוביל. אם מסתכלים על היכולת לסחוב קבוצה לאורך פלייאוף שלם הוא היה שם לאחרונה ב-2018. אם מסתכלים על היכולת להתעלות במשחק נתון אני מאמין שהוא סיים את חלקו שם בעונת 2020, אבל כאן צריך עוד לחכות לפני המסקנה הסופית.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

למיטב זכרוני,
הלייקרס זכו באליפות 2020.
זה לא היה כל כך מזמן,
למעשה, זה היה לפני פחות משנה.
.
להוביל?
זה קל לבדוק:
27.6 נק' ב-61.8 אחוז אפקטיבי.
10.8 רב', 8.8 אס'.
.
לא יודע,
לי אלו מרגישים כמו נתונים לא רעים בכלל …
.
אם נחזור שוב לאותה עונה,
נגלה עונה בה הוביל את הליגה באס' למשחק תוך הצגת כדורסל יעיל ומנצח (אחרי שכתבו שהוא לא מסוגל לשחק לצד גבוה דומיננטי…)
.
לא נורא,
לפעמים מפספסים …

איצקו
איצקו
2 years ago

מה החכמה להשיג 27 נקודות שהכל מהקו שאתה נדחף על השחקן המגן או להשיג ריבאונדים בקבוצה שכולם מפחדים ממך ונותנים לך לקחת ריבאונדים גם האסיסטים זה פיקציה הקבוצה היריבה קיבלה הוראה מסילבר לתת לשחקנים שמשחקין עם לברון לקלוע וההוכחה היא שבמשחק הראשון פורטלנד ויוסטון ניצחו כי לא קיבלו הוראות ברורות מסילבר והתאגיד רק אחכ הם הבינו בדיוק מה רוצים והורידו את הראש
או במילים אחרות אל תהרוס את הנרטיב

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

אני אמרתי בזמן אמת, ועדיין עומד מאחורי זה, שלאורך רוב הפלייאוף דיוויס היה השחקן המוביל של הלייקרס. לברון לקח על עצמו יותר במשחקים הקריטיים – בעיקר בגמר נגד מיאמי, אבל ברוב הפלייאוף זה היה לכל הפחות עבודת צוות משותפת של לברון ודיוויס.
לצורך ההשוואה, קוואי, הארדן ולוקה היו טובים יותר באופן אישי בפלייאוף – קלעו יותר ובאחוזים די דומים – וזה לא כולל את דוראנט וסטף שלא שיחקו באותה עונה, אבל כל אחד מהם היה טוב יותר הן ב-2019 והן ב-2021, ואת יאניס שקצת פחות הלך לו באותו פלייאוף.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

לוקה שיחק סיבוב בודד. והפסיד.
.
הארדן קלע 2 נקודות יותר ב-5% אפקטיבי פחות, 4 רב' פחות, ו-2 אסיסטים פחות.
.
קאוויי קלע חצי נק' יותר ב-7% אפקטיבי פחות, עם פחות 1.5 רב' ופחות 3 אסיסטים.
.
נראה לי שבמבחן מה שהתרחש על הפרקט,
הטיעון שלך מפספס מעט.

etayle
etayle
2 years ago

גיא לברון נחלש, זה לא אומר שהוא לא שחקן מדהים(הוא פאקינג אדיר), פשוט שאני בספק רב שהוא ברמה של דוראנט ויאניס.
מה שחסר לו זה יכולת עשיית הנקודות, פעם היה לו יותר עצמה, ויכל לספק משחקים של 40 נקודות ברגעים קריטיים, נראה שאת זה הוא איבד.
עדיין יש לו יכולת מסירה מדהימה, ועדיין עושה הרבה נקודות באחוזים נהדרים, אבל עדיין קצת פחות מטייר 1. זו דעתי לפחות.
אם ננסה להשתמש במושגים מעולמות אחרים, השונות של לברון קטנה בעניין עשיית הנקודות, במיוחד בפליאוף.
סתם לצורך השוואה, מה הנתונים של לברון לעומת יאניס ודוראנט בפליאוף האחרון?

גיא הירוק
Admin
2 years ago
Reply to  etayle

אני כלל לא התייחסתי לדוראנט או ליאניס. כל הדירוגים האלו הם לא יותר משעשועון קיץ…
.
אני התייחסתי לעמיחי שכתב שלברון לאחרונה שיחק ברמה של לסחוב קבוצה בפלייאוף בפלייאוף 2018
.
העובדה שלצדו משחק דייויס לא הופכת את מה שהציג באליפות 20 לפחות מרשים.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

אתם משחקים בסמנטיקה
אתה קורא להופעת הפליאוף של לברון לסחוב ועמיחי(ואני עדיין צריך משום מה לבדוק שזה השם שלו ולא חיים) טוען שדייויס היה יותר משמעותי מלברון עבור הלייקרס בפליאוף 2020 ולכן ההופעה של לברון יוצאת עבורו מהתחום אותו הוא מגדיר כלסחוב קבוצה.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אם מסתכלים על היכולת לסחוב קבוצה לאורך פלייאוף שלם הוא היה שם לאחרונה ב-2018
.
לזה התייחסתי.
זה לא רלוונטי עד כמה דייויס נהדר,
בדיוק כמו שזה לא רלוונטי לגבי קרי/דוראנט בהתבוננות על 17 או 18.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

בדיוק מה ש-thog אמר

פיני
2 years ago

עמיחי, אתה ההייטר הכי מתוחכם של לברון.
יש את האשך, שהוא הייטר נאמן ומוחלט, השיקוץ זה הרע המוחלט והוא מדרג אותו במקום ה51 בסמול פורוורדים של הליגה. מידי פעם, כשלברון משחק היטב נגד הספרס, נפלט לו ש"לצערי הוא שיחק היטב אתמול", יוצא מן הכלל הגמר המפורסם מול הווריורס, שהטמיר ליטרלי החמיא ללברון ואמר (אחרי משחק 7) שהגיע לו והוא היה טוב יותר וכו.
יש את שימון (וגם קצת רזי) שהכל זה צחוקים והתאגיד, שיפוט מהבית והשיקצה לא מגרד את קובי ורק סופרטים וללל וחחחחחח.
אחכ יש את רוב המגיבים שלא סובלים את האישיות הדושית, אבל יודעים להעריך את השחקן (מיקי, צ'יקו, עידו ואפילו אנוכי הקטן ועוד רבים וטובים).
יש גם את גיא שמתענג על כל שינוי במשחק של לברון והניחוש שלו שהשנה סופסוף הוא יזכה באליפות.
יש גם את באני חביבנו שלברון אדונינו, לברון אחד.
ויש את עמיחי שקובר את לברון משנת 2013 (בערך)… אני רק מזכיר שבעונה האחרונה שהוא שיחק לא פצוע (2020, לפני כן 2018), הוא היה שחקן עליון על הליגה.

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  פיני

אני לא מסתיר את זה שאני לא אוהב את לברון, לא מבחינת סגנון משחק ולא מבחינת אישיות, ועל הדרך יודע להעריך את התרומה שלו למגרשי הכדורסל. סביר להניח שזה גם משפיע על האופן שבו אני מנתח את הליגה בכל מה שקשור אליו. עם זאת, המונח "הייטר", עד כמה שאני מבין אותו, אומר שהיחס האישי לשחקן מסוים גורם להטיה מכוונת, וזה מאוד רחוק מהמציאות.
בניגוד לאחרים כאן, אני לא מתיימר להכריח אף אחד להסכים עם הדעות והניתוחים שלי, ולא מתיימר לכנות את כל מי שסובר אחרת ממני "הייטר", גם אם הטיעונים של חלקם נראים לי פגומים לחלוטין. זאת המהות של ניתוח והבעת עמדה כמו שאני רואה אותה, גם אם זה לא מסתדר עם הרוב. ככל שמדובר בשאלה של קבלת החלטות יש חשיבות בהליכה אחר הרוב, אבל כשמדובר בהבעת עמדה תיאורטית או בניתוח תיאורטי של העובדות, אין שום משמעות לשאלה מה הרוב סבור כשאני מנסה לקבוע את עמדתי שלי תוך ניצוח המבוסס על הנתונים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago

הייטר זה בדיוק כמו שזה נשמע…

פיני
2 years ago

🙂

עמיחי קטן
Admin
2 years ago

זה נשמע לועזית

דדי
דדי
2 years ago

כי זה אחד שמלעיז.

פיני
2 years ago

אתה בהחלט לא הייטר קלאסי ולעולם לא תתבטא בצורה מנמיכה, או סרקזם. להיפך, זה בדרך כלל יהיה מנומק היטב ועדיין הראייה שלך היא אנטי.
גוט מועד😉

עמיחי קטן
Admin
2 years ago
Reply to  פיני

כל אחד אוהב יותר ופחות במקרים שונים ודעתו תהיה מושפעת מהיחס האישי אליהם. המקסימום שאדם יכול לעשות זה לשאוף לכמה שיותר אובייקטיביות ולהיות מודע לזה שאני לא מושלם. מי שחושב שהוא תמיד 100% אובייקטיבי טועה או מתכחש.

פיני
2 years ago

מסכים.

אור
אור
2 years ago
Reply to  פיני

לפחות הוא מנמק 🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago
Reply to  פיני

+100 פיני, +100 וחצי

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

פיני הרגת אותי עם לברון פצוע, לברון היה בריא כמו שור בפלייאוף, כל התירוצים על פציעה הם תירוצים להאדיר את שמו

פיני
2 years ago

נו נו, נניח. בכל מקרה אני דיברתי על העונה הסדירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

אני מתעב את השיקצה התאגיד וכל הקשור אליו הן אישיותית הן כדורסלנית שיהיה לך ברור פיני אין פה שום צחוקים. אני מאמין לכל מה שאני כותב לגביו גם אם אני מביע את זה בצורה מצחיקה😉

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  פיני

מעניין אם יש אנשים ששייכים לקבוצה הרביעית: מעריצים את האופי המדהים המיוחד והאצילי של לברון ולא תופסים ממנו כשחקן כדורסל.
כאילו חסרה לי קבוצה:
1. אישיות : שונא לברון כדורסל: שונא לברון
2: אישיות: שונא לברון כדורסל: מעריך לברון
3: אישיות: אוהב לברון כדורסל : מעריץ לברון
4: אישיות: משפריץ על לברון והאישיות המטריפה שלו כדורסל : לברון סתם שחקן.
עצם העובדה שאין אף בן אדם בקבוצה 4 אומרת יותר מהכל מי זה השיקצה.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

רוזאס לא פוטר מסיבה מקצועית , הוא פוטר כי ניהל רומן עם העוזרת האישית שלו ומי שיקבל את התפקיד שלו זה אותו אחד שהלשין עליו לבעלים החדש מרק לורי

עידו גילרי
Admin
2 years ago

🤦🏼‍♂️

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

איך כל הדברים הגרועים קורים דווקא במינסוטה? קללה אינדיאנית עתיקה? הקור בחוץ לא מאפשר להם לפרוק אנרגיות שליליות באופן מועיל? יש אנתרופולוג בקהל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
2 years ago

הקור מעלה את הליבידו….

golan
golan
2 years ago

תודה מנחם.
כן, הכדורסל הפך ליותר גמיש, אין יותר הגדרת עמדות קלאסית וגם לא צריך הגדרות חדשות,
רוב השחקנים יודעים לעשות כמה דברים, ושחקן יכול להיות קלעי 3 בהתקפה וסנטר בהגנה (אמביד…)
לגבי השריקות – הלוואי ויורידו חלק משריקות האוטומטיות לטובת ההתקפה כי שחקנים מנצלים את זה

עידו גילרי
Admin
2 years ago

האתלטיק יצאו בלילה עם כתבה על רוסאס ומסתבר שהם היו בהכנה על כתבה שיורדת חזק על תרבות העבודה שהוא הביא לארגון בדיוק כשזה קרה. הם מביאים שם עדויות שכולם בערך מעובדים ועד סוכנים מתלוננים עליו. אז כנראה שהיו דברים מאחורי הקלעים של הפיטורים האלה. עדיין הטיימינג קצת לא ברור.

Smiley
Editor
2 years ago

NBA Retweet
@RTNBA
As of right now, Andrew Wiggins and “a couple” of Brooklyn Nets players won’t be allowed to play in home games due to not being vaccinated. But Golden State and Brooklyn are both confident that it’ll get resolved by the start of the NBA season. (Via @YahooSports)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago
Reply to  Smiley

פירוש: הם הולכים להרדים אותם ולחסן אותם במטוס (סטייל ב.א. ברקיס)

אשך טמיר המקורי

אם כבר חזרנו לנושא החיסונים מוזמנים לשמוע קצת סיפורים של אנשים על תופעות לוואי – הנושא שאין סיכוי שתשמעו עליו בתקשורת:
https://www.vaxtestimonies.org/?fbclid=IwAR1pzZFMGP8XgaLn5v0XRJ5NsxHdXsNCNnxQaV_mn95jXqLRElH7ttg11EY

גיא הירוק
Admin
2 years ago

אם לרגע ננסה לחבר את סיפור החיסונים לכדורסל –
אריק אלפסי, מאמן כדורסל רב ניסיון בכדורסל הישראלי. בן 49. נפטר כתוצאה מנזק עצום שוירוס הקורונה גרם לריאות שלו.
הוא התחסן פעמיים,
אבל את החיסון השלישי כבר לא הספיק לקחת.
.
הוא אחד בודד מבין המונים.
אשתי מספרת שמחלקת הקורונה מלאה המתנגדים חיסונים שההתמודדות עם המציאות גרמה להם להכות על חטא. לפחות מי מהם ששרדו.

אשך טמיר המקורי

יופי. עכשיו לך תראה עדויות של נפגעי חיסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו אשך בחייאת מאיפה לך ממה הם נפגעו? סתם מפיצי פייק וממתי התחלת להאמין לרפי הבנה ?מריצים עליך פרופוגנדה זולה (מ2 הצדדים אגב בלי קשר לחיסון) אבל ממליץ לך להתחסן.
חיסון מונע תחלואה קשה ברוב המקרים.
גם לתרופות יש תופעות לווי אשך אתה לא לוקח תרופות?

אור
אור
2 years ago

לא נכנס לדעה כזו או אחרת, אני רק חושב שזה הוגן שמי שלא מתחסן שלא יילך לבית חולים אם חס וחלילה נדבק ומרגיש לא טוב

דדי
דדי
2 years ago

זה בדיוק העניין – לא רק שיש חד משמעית שקרנים מבין אלה שמעידים על תופעות הלוואי, אלא שלשייך כל בעיה רפואית לתופעת לוואי, לפעמים לא רק ימים אלא חודשים אחרי החיסון, כשההסבר הוא ״הייתי בריא כמו שור לפני״, אחרי שמיליונים מתחסנים – זה עלבון לאינטיליגנציה.

thetroll
thetroll
2 years ago

עדות אישית: אני מכיר מישהו שסרב להתחסן נדבק בדלתא. הוא עדין חי ויצא מההנשמה אבל היה חולה במשך עשרה ימים עם חום של 39 מעלות שלא ירד לרגע. הריאות שלו, ובכן 35% מנפח הריאות שלו מת. לא קיים יותר. הוא חייב לשכב כל הזמן על הבטן. אסור לו לשכב על הצד או על הגב. למה? כי כשהוא שוכב על הבטן הסיטורציה שלו היא 97% ברגע שהוא שוכב על הצד כמה רגעים אחרי כן הוא זה יורד למתחת ל 90%. אם הוא שוכב על הגב זה יורד מתחת ל 80%. הרופא שלו אמר לו שאסור לו לשכב על הגב בכלל ושאם הוא ישכב על הגב הוא ימות.
הרופאים הצליחו להוריד לו את החום ולייצב אותו אבל לא יודעים לאמר לו אם הוא ימות או יחיה. יש סיכוי לא רע שהוא ימות. סתם שתדע. עדות אישית מבן אדם שאני מכיר. הוא מקלל את היום שלא התחסן. אני לא מעז להגיד לו אמרתי לך כי הרוח שלו כל כך נשברה. הוא לא מסוגל להתווכח על כלום עכשיו. הוא רק מת לא לשכב על הבטן אבל הוא לא יכול.
אל תתחסן. הכל טוב.

thetroll
thetroll
2 years ago
Reply to  thetroll

דרך אגב בן אדם בריא לחלוטין לא עודף משקל לא כלום. בן 49.

דדי
דדי
2 years ago
Reply to  thetroll

התסריט הכי גרוע שאני יכול לדמיין לעצמי בקורונה זה להיות מאושפז במצב קשה ולהלקות את עצמי למה לא התחסנתי.
פשוט לא הייתי מסוגל לחיות עם עצמי (תרתי משמע) עם הידיעה הזאת.
רק זה מספיק בשביל להתחסן לדעתי.
מחלת קורונה קשה היא היום מחלה של 90% מטומטמים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

אני חושב שהסטט' שפורסמה אתמול, לגבי העובדה שמרבית החולים כעת הם כאלה שלא חוסנו בחיסון השלישי, מתיישרת עם מה שאתה אומר

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago

האווי אם עשו שני חיסונים והיה חסינות עדר למה חיסון שלישי? למה לעשות חיסון שלישי לפני שאושר בFDA .
לי כל העניין מפוקפק לחלוטין, בטח שעכשיו פוגעים בחופש החירות בצורת חסרת תקדים ברשותו של ביידן. הגעתי לפני שבוע לארץ ללוות בן משפחה שבשיקום (לא מקורונה) היום בבוקר אני פותח טלוויזיה ורואה שניסו לבטל את ההבטלה למתנגדי חיסון.

גיא הירוק
Admin
2 years ago

למה לעשות חיסון שלישי?
בגלל שלחיסון יש אורך חיים. זה של הקורונה (בגרסאות פייזר/מודרנה) הוא באזור החצי שנה.
דומה לחיסון שפעת.
.
למה לפני אישור ה-fda?
בגלל לוחות הזמנים.
האוכלוסיה המבוגרת בארץ חוסנה ברובה לפני שמבצע החיסונים בארה"ב הותנע.
האישורים לחיסוני נוער הגיעו אחרי אישור ה-fda.
.
מושג חיסון העדר נמצא משום מה בשימוש, אבל אין לו משמעות בעידן הגלובלי. ואריאנטים, תנועת אנשים ממדינה למדינה לצד תוקף פג של החיסון המקורי הפכו את הביטוי ללא רלוונטי.

etayle
etayle
2 years ago

ברוך צריך לעשות הפרדה בין חופש הפרט לבין החיסון.
לדעתי כל אחד רשאי לקבל החלטות על דעת עצמו. אני למשל התחסנתי ומתנגד לרדיפת הלא מחוסנים, לדעתי זה שערוריה עם ניצני פאשיזם.

פיני
2 years ago
Reply to  etayle

אף אחד לא רודף את האנטיחיסוניסטים (טוב, כמעט אף אחד), הרוב הדומם רואה בחרדה, איך קומץ מטורללים מצליח להשפיע על ציבור די גדול שלא להתחסן ואת התוצאות המרות אנחנו אוכלים עכשיו, עם גל רביעי קשה במיוחד (בטח במושגים של מדינה שרובה מחוסנת עם מספר מאומתים אפסי) של מעל אלף מתים, כשהלא מחוסנים תופסים מיטות ומכורח כך מקשים על הטיפול בכל החולים האחרים. רק אתמול פורסם על חולה לב שנפטר בגלל שלא הייתה בשבילו מכונת אקמו פנויה.
השלטון באמת מתנהג בחוסר חוכמה מובהק עם האנטיחיסוניסטים וזו בעיה מדאיגה (שנובעת לא מעט מהרקע הבעייתי של בנט), זה לא פוטר מאחריות את כת מכחישי הקורונה שטרחו להתחסן בעצמם, אבל להפיץ פייקים ודיסאינפורמציה בכמות מסחרית (כל מיני ערד נירים, אלדד יניבים אורלי וגיא וחסרי אחריות מכל רחבי הספקטורום).

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  etayle

אני מחוסן מבחירה אבל זה מצחיק איך שטפו לך את המוח כלפי הלא מחוסנים, זה לא שחור או לבן.

רוב האנשים בבתי החולים בישראל הם מחוסנים (וזה גם הגיוני מכיוון שרוב האוכלסייה התחסנה), אמרתי לא מזמן כל מה שחסר זה לשים ללא מחוסנים ציפים ולכלוא אותם בכלובים. יש פה פגיעה לא נורמלי בציבור שלא עשה רע לאף אחד ולא רוצה להכניס חיסון בשיטת RNA שלא יודעים מה התופעות ארוכות טווח שלו ולא קיבל אישור מFDA.

פיני
2 years ago
Reply to  etayle

לא שכתבתי שרוב החולים הם לא מחוסנים (אתה פשוט המצאת את זה), אבל בהחלט, רוב החולים קשה, בטח המונשמים, כיום הם אכן כאלה של התחסנו בבוסטר וזה מגובה בדשבורד של משרד הבריאות (אם קשה לך אתה יכול לבדוק אצל אלדד סיטבון-מואיז הקטן).
בכל מקרה, זו בכלל לא הטענה, אלא שהאנשים שמסיתים לא להתחסן (וכלפיהם רוב הארטילריה, כשרובם מחוסנים בעצמם), גרמו לעומס האדיר על המיטות בבתי החולים ועל מכונות האקמו.
"ציבור נורמלי שלא עשה כל רע"

etayle
etayle
2 years ago
Reply to  etayle

פיני השלטון בראשות בנט ושקד ושאר הכסילים שלו (אני מנחש שתוכל להבין שאיני מחבב או מכבד את ממשלת הזדון הזה), רודף את הלא מחוסנים בצעדים הזויים.
שוב אני לא רוצה לדון פה עם פילוסופית זה סביר (שזה דיון מעניין), אבל פרקטית אלה צעדים שהולכים ודוחקים את חופש הפרט.
אי הכנסת ילדים שלא התחסנו לבתי ספר, פיטורים ואז אי קבלת דמי הבטלה, תו ירוק הזוי, כל אלו צעדים קיצוניים, מי מבטיח שלא יחייבו כל אזרח להתקין "אפליקציה" שתעקוב אחריו, ואם הוא לא יציג אותה אז הוא לא יוכל להיכנס לעסקים שונים?

שוב החכמה זה לעשות סייגים ולשמור על חופש הפרט מהשינויים הקטנים, או בדברי בפרפרזה על משל הקדמונים, למנוע את היווצרות העירמה בגרגירי החול הראשונים, שעוד אין ערימה. כי אם לא תתעורר עם הר של כפייה מול העיניים.

פיני
2 years ago
Reply to  etayle

אכן, כפי שהזהרתי את האשך וכפי שרמזתי לעיל, בנט מגיע ממקורות פאשיסטים וכעת זה פורץ ממנו

אשך טמיר המקורי
Reply to  etayle

פיני אתה לא צריך להזהיר אותי אני יודע בדיוק מי זה בנט מהיום הראשון שצץ ועדיין הוא עדיף פי מיליון ממלאך החבלה שהחזיק את המדינה בגרון.

רן הנרגן
רן הנרגן
2 years ago

ברוך, צמד חיסונים של פייזר שניתנו בישראל בהפרש של 3 שבועות יצרו בגוף הגנה שהיתה טובה לאורך 5 חודשים ואז נחלשה משמעותית. לכן הגל הרביעי בארץ שהחל בסוף יוני פגע במאות אנשים מבוגרים שהיו מחוסנים כבר בסוף דצמבר. מאז, אפשר לראות בנתונים בסטאטיסטיים אנשים שקיבלו את החיסון השלישי כמעט ולא חולים. בארצות הברית אנשים החלו להתחסן במסות רק בפברואר מרץ ולא רק בחיסוני פריזר.
.
שורה תחתונה ברוך, ההמלצה שלי לך, שמבוססת רק על הסתכלות במספרים, אם אתה יכול תתחסן בחיסון שלישי כמה שיותר מהר לפני שיסתימו חמשת החודשים מאז החיסון הקודם שלך.
.
שאלת 64 אף הדולרים היא לכמה זמן החיסון השלישי יספק בגנה. מומחי חיסונים משערים והדגש הוא על משערים שלתקופה ארוכה משמעותית מחצי שנה. למה? בין היתר מכין שהחיסון השני ניתן רק 3 שבועות אחרי הראשון (זה היה הכרחי אז כדי להעלות את רמת המוגנות של האוכלוסיה במהירות). מצד שני, שפעת מחייבת יצור חיסון חדש כל שנה עקב היכולת של הנגיף להשתנות במהירות.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

מתי מישהו יצא בהצהרה כלשהי שגורסת שהגענו לחסינות עדר?

אור
אור
2 years ago

גם אני לא הבנתי על מה הוא מדבר

דדי
דדי
2 years ago

ברוך –
יש תוקף לחיסון
יש זן חדש ויותר מדבק
שנת הלימודים נפתחה.
זה ממש פשוט.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דדי

דדי אני מחוסן עם חיסון בתוקף, וזה החלטה אישית שקיבלתי. אני אין לי בעיה עם חיסון X Y Z כלשהו, מה שמפריע לי היא התקיפה החסרת תקדים של הלא מתחסנים.
פגיעה אנושה בזכויות הפרט והדמוקרטיה בטח שהחיסון לא יעיל למניעת הדבקה.
.
הנסיון לקחת לאדם שלא עשה כלום את חופש הבחירה בחלק מהמקומות להפוך אותם למטרה ולאוייב ולשים לו דם על הידיים כמו שביידן מנסה זה משהו שלא זכור לי באופן גלובלי כל כך.

דדי
דדי
2 years ago
Reply to  דדי

שאלת מה קרה אחרי שהחיסון השני הוציא אותנו מהבוץ – עניתי.
.
.
ובקשר לשאר – קדימה, צא למלחמה באיסור לעשן בציבור.
או יותר טוב – באיסור להתהלך ערומים שפוגע בחופש הפרט שלך.
.
באיזה זכות דורשים מכולנו ללבוש בגדים ?
נשמע לי כמו מזימה של הדמוקרטים.
.

ברוך רובין
ברוך רובין
2 years ago
Reply to  דדי

דדי ידידי, יש תמיד שאלה של איזון מתי חופש הבחירה של אדם פוגע בזכות של אחר, למשל כל הקטע עם הנשק (ואתה יכול לקחת אותו גם לדוגמאות שלך).
.
עכשיו צריך לזכור את העובדה הפשוטה שהחיסון לא מונע הדבקה (רוב המקרים בארץ של קוביד הם מחוסנים), מה שהחיסון מונע זה תחלואה קשה.
ואז נחזור לנקודה האחרונה שלי קיים פגיעה חסרת תקדים בדמוקרטיה ותקיפה איומה של אזרחים שלא פגעו באף אחד או בזכות של אף אחד.
.
הצחיק אותי תמיד ההפרדה בין הדמוקרטים לרופבליקנים והנסיון להפוך את זה לשחור או לבן (שדומה מאוד לחיסון נגד קורונה או שאתה בעד או שאתה נגד ), האם אפשר להצביע לרופבליקנים ולהיות תומך בקהילה הגאה והפלות? ולהתנגד לנשק?
האם אפשר להצביע לדמוקרטים ולהיות נגד האנטשימיות שקמה כעת במפלגה הדמוקרטית? היו המון שנים שהצבעתי לדמוקרטים (קלינטון היה הנשיא מספר 1 שאני זוכר פה בעוד בוש היה הרע ביותר).

האווי לאסוף
האווי לאסוף
2 years ago

תודה רבה על המעורב.
ברכות לרדיק על היציאה לפנסיה, נראה לי שהוא רץ מספיק שנים אחרי כדור כתום. מסלולי הגולף ותוכניות הפרשנות יכולים להוות אופציה, כמו לחצי מהשחקנים שפרשו.
הרבה שחקנים הולכים לארגן לעצמם דלק לעונה הבאה בזכות הדירוג של האתלטיק. לפעמים אני חושב שהדרך הטובה ביותר לטעון את הכוכב שלך במוטיבציה, היא לשלם למישהו לדחוק אותו למטה בדירוג מטופש זה או אחר. העיקר שיש על מה לדבר

Ari
Ari
2 years ago

מנחם, סעיף 2 הוא יציאה גאונית.

והסיבה שלא כולם מדברים על זה בתגובות היא שלא הרבה יודעים לזהות יהלום גולמי.

Jonathan
Editor
2 years ago

אני ממש אוהב את זה שהכדורסל הפך לפוזישנלס. זה היה תהליך אבולוציוני שראו כנראה מימי מג'יק ג'ונסון, דרך הניסויים של דון נלסון בג"ס ואז הבולס שהייתה עולה עם ארבעה שחקנים בגובה שני מטר במהלך הטריפל השני שלהם. לא יודע מה יהיה הגלגול הבא של הכדורסל אבל לא נראה לי שנחזור לתקופה שהיה ברור מי פאוור פורוורד ומי פוינט גארד…
*
ולדעתי גם חמישיות העונה והאולסטאר צריכות כבר לאפשר איוזשהי התגמשות כדי להכיל שלושה גארדים למשל… לאזן איכשהו בין כמות הקולות לפי עמדה לכמות הקולות לפי הרמה של השחקן לעומת כלל השחקנים. מזכיר שהיה איזשהו תסכול לגבי הגארדים שלא הצליחו להיכנס ל-6 העמדות הפנויות בחמישיות העונה האחרונה.

פיני
2 years ago

יופי של מעורב מנחם.
חג שמח.

אור
אור
2 years ago

למי שהתגעגע לסימונס, הנה ראיון מהלילה עם דוק ריברס שלפי הכותרת (לא הקשבתי) מנסה להנמיך את הלהבות:
https://www.youtube.com/watch?v=WGCvOH4s72E

Yp
Yp
2 years ago

צהריים טובים וחג שמח
תודה למנחם על פוסט מצוין , ברוכים השבים והרבה בריאות למנחם , גייל וכל המשפחה .
למי שהתפלא על העלמותם של כמה שמות מוכרים , אל דאגה . מסתבר שבמדרגה 1 יש 7 שמות שמחולקים לשתי תת קבוצות : 1a שכוללת את ג'יימס,יאניס ודוראנט , ו-1b שכוללת את קוואי,סטף,יוקיץ' והארדן . מדרגה 2 מתחילה ממקום 8 בהיררכיה .
לדעתי , אי מתן זריקות לתוקף שקופץ על המגן , הושפע לא מעט ממה שנראה באולימפיאדה , כאשר לילארד ובוקר ברגעים מסוימים נראו לא שייכים למעמד כאשר הם לא מקבלים את עזרת השופטים.

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  Yp

זה הוחלט עוד קודם.

Yp
Yp
2 years ago

ראו את הנולד 😁
לא מעט מחברי חובבי הכדורסל היו המומים מההופעה של לילארד ( ובוקר ) והערך של הליגה ירד מאד בעיניהם. אני כן חושב שהעניין הזה ( שהליגה ושחקניה מאבדים רספקט בשוק העולמי ) השפיע על ההחלטה הזו

אשך טמיר המקורי
Reply to  Yp

לא קיבלת את הממו? לא היה שום הבדל בשריקות באולימפיאדה מול ה-NBA, ממש כמו שאין שום הבדל בין השיפוט מפעם להיום.
וזו עובדה אז בוא תסביר לנו למה אתה טועה כדי שנוכל להמשיך להסביר לך שבכל בראש שלך.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
2 years ago

מה לעשות שעובדתית באותם משחקים בהם כביכול שרקו אחרת והוציאו מהם קליפים כדוגמה לאיך השיפוט שונה, היו מהלכים בהם שחקנים כן קיבלו על מהלכים זהים עבירות גם כן, ובאותו זמן בערך במשחקי סדרת הגמר היו דוגמאות זהות למהלכים שהשתמשו בהם כדוגמאות שלא נשרקות עבירות באופן זהה באוליפיאדה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yp

גיימס לברון אם היה במקום דוראנט באוליפיאדה ארהב הייתה מנוגבת כנל עם יאניס.
מי היה שומר על יאניס כמו שהסאנס שמרו עליו בחייאת

Jonathan
Editor
2 years ago

הארדן עוד עשרים שנה: "השחקנים בימי היו קשוחים. היינו זורקים את עצמנו על המגנים כדי להוציא מהם עבירה. ידענו שהשופטים הם האויבים שלנו ודאגנו לשחק להם עם הראש. הם אפילו הביאו את מיטב אמצעי ההיי-טק נגדנו.
שחקנים של היום מפחדים להיתקע במי ששומר עליהם. הרסו את כל הכיף בליגה."

פיני
2 years ago
Reply to  Jonathan

🙂

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  Jonathan

מאז שחווה קופר קיבלה את המושכות לליגה היא הרסה את המשחק בשם הרוח ה-א-מיגדרית והכל עבור הביטקויין.

trusttheprocess
trusttheprocess
2 years ago

זאת בעלת התפקיד שרוזאס ניהל איתה רומן והם נתפסו על ידי גופטה מזדיינים במשרד.
גם היא פוטרה

https://www.nba.com/timberwolves/bri-bauer-vice-president-communications-and-engagement-minnesota-timberwolves-and-lynx-earns-ragans

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה גיא פינס אתה😎

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

זה גם בכתבה ההיא של שאמס…

אור
אור
2 years ago

איפה ראית שזו הסיבה שפוטר?

עידו גילרי
Admin
2 years ago
Reply to  אור

זה גם היה בכתבה ההיא של שאמס רק שהוא אמר שלא בגלל זה פיטרו אותו.

אור
אור
2 years ago

אחלה תודה. שאמס לא מפספס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

שאמאס הכתב הבכיר של התאגיד איך יפספס חחח הוא רושם מה שהתאגיד מכתיב לו

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

גרסון רוסאס והאמה קאבולה וולגאריס עפים מהקבוצות שלהם באותו יום. זה יום טוב למחלקת העיתונאות החוקרת של האת'לטיק.
אפשר להגיש להם בקשה לגבי מושא התחקיר הבא?

assaf
assaf
2 years ago

אני חושב שהפאניקה של הממשלה סביב החיסונים היא זאת שגורמת לאנשים לפחד מהחיסון ולחכות עם הבוסטר. אני הייתי באופן גורף בעד החיסונים עד שהתחילו להכריח מחלימים להתחסן לאחר חצי שנה ,כאשר הנתונים מראים שמחלימים במצב יותר טוב ממחוסנים.
כל הסנקציות המוגזמות פשוט גורמות לאנטי וחבל שהם לא מבינים את זה.

ירון, החלום
ירון, החלום
2 years ago

בס"ד
תודה רבה מנחם.
הגיע הזמן לשנות את החוקים ואת העבירות המטופשות האלו.
רדיק שחקן משלים נהדר שעשה קריירה נהדרת.
מקוה שקליי יחזור כמו שהיה, כמובן דרוש זמן להתאקלמות.
וחסרה לי מאד פינת הטבע…